sobota 3. srpna 2013

Výlet k vodě

Nedávno jsem byla u Bubovických vodopádů a protože jsem tam byla bez Oskara, bylo mi líto, že jsem ho nevzala s sebou. On je takový vodomil, že vleze do kdejaké vody...ať je to rybník, řeka, potůček, louže nebo nějaká bahnitá tůňka. Už to sice není takové jako dřív, kdy na prochajdě prolezl VŠECHNY louže, které jsme cestou potkali.
O šeltičkách vím, že moc rádi vodu nemají, ale on je taková výyjimka ...nejen, že se kamarádí s každým, od každého se nechá pořádně prodrbat (šeltičky jsou v tomhle dost opatrné), je ohromný....se svými skoro 19 kily je takový obr, oproti standardní šeltičce, která má mít tak okolo 9 kil.
A tak jsme se včera k vodopádům vydali znova. Ráno jsem měla pocit, že nebude takové vedro a tak jsme vyrazili do Srbska. U řeky se pořádně vyráchal...to je přesně to co se mu líbí...voda jen do půl psa, jak já říkám. (je neplavec?). A pak jsme se vydali k vodopádům....po sluníčku to bylo fakt za trest, ale pak ta krása...zase jsem se kochala..a to nejen tím, že vodopády ještě vodopádily, i když oproti minulu podstatně míň. Ale hlavně jsem si užívala to ticho....nikde nikdo (posledně to tam vypadalo jako v neděli v Prokopáku). Zvládli jsme i tu krkolomnou cestu, která vede až dozadu...a že to byl místama nadlidský výkon...ukočírovat sebe a ještě psího obra tak, abychom nespadli....nevím proč, ale posledně ty kameny tak "oslintané" a klouzavé nebyly.
Jen ty fotky se moc nepovedly... v reálu je krása, jak ve stínu probleskuje sluníčko na hladinu vody, ale na fotkách je to katastrofa.
Jo a ještě mně napadlo, že by to chtělo alespoň jednu návštěvu....protože jsem se zkusila vydat nahoře po té římse...teď to šlo a dalo by se projít...ale bez Oskara, to bych opravdu nezvládla. Napadlo mně, když je to značená cesta, proč tam nedají do skály nějaké zábradlí, aby lidi nepadali do vodopádů....stačilo by pro jistotu jen kus lana....ty kameny jsou taaak klouzavý.

Jo a taky v zimě to musí být krása...když to tu zamrzne...ale to netuším, jak bych tou cestou prošla...ale třeba si to vyzkouším




 
U řeky se povalovali i čerti












2 komentáře:

  1. Oskárek si ty výlety vyloženě užívá :-)
    Na focení bylo opravdu moc sluníčko, taky jsem byla z včerejších fotek zklamaná.
    Včera byl všední den, to je všude podstatně méně lidí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mívali jsme kolii, jmenoval se Baron a také to šlechtic byl, jsou to velice inteligentní psi a milují člověka bezpodmínečně, což u lidí? Bohužel jejich život je krátký a my dnes vzpomínáme na všechny psi našeho života, dnes máme dceru naší milé Báry (Amerického kokra), kde a jak k ní přišla, je otázka, tihle pouliční jsou ale také dost chytří?

    OdpovědětVymazat