sobota 3. srpna 2013

Malá a Velká Amerika

Tak tento výlet jsme absolvovali vloni a můžu ho jen doporučit...šli jsme z Karlštejna k Dubu sedmi bratří (my to vzali přesně po červené trase...ta ale vede až nahoru k hradu a pak dolů k silnici...při zpáteční cestě jsme si to zkrátili a nešli ke hradu, ale rovnou po silnici)  a odtud k lomům. Pěkně lesem, po rovině a hlavně ve stínu. Jak jsem ale koukala na fotky, tak se jde i dost dlouho po sluníčku, takže v těhle vedrech by to asi nebylo to pravé ořechové.




Malá Amerika







Jde se i mezi poli, tady jsmesi nebyli jisti, zda jdeme vůbec správně...nějak se nám stratila žlutá TZ






Velká Amerika...to se prostě musí vidět







5 komentářů:

  1. Na Ameriky už jsem se taky dívala, ale přijde mi to celkem daleko.
    Taky jste doma v tomhle vedru?

    OdpovědětVymazat
  2. daleko to určitě není...obzvlášť, když jste včera v tom vedru našlapaly tolik kilometrů a do kopce. Navíc jsem koukala, že u lomu je zastávka autobusu a když to člověk vychytá, může se svést. Buď tam a nebo zpátky. Chtěla bych se tam podívat někdy na podzim, až bude barevné listí.
    Dneska jsem nevystrčila čumák z bytu, nedá se být ani na balkoně. Štve mně to, ale venku bych nevydržela. Tak alespoň čučím do mapy a tisknu mapy, kam bych chtěla. Teď mně to láká do Koněprus, uvidím jestli pojedu nebo ne. Určitě spoustu lidí bude mít stejný nápad. Taky bych chtěla lodí na Slapy, kochat se z vody. Uvidím co za ty dva týdny vyjde.
    A čekám na ten avizovaný slejvák

    OdpovědětVymazat
  3. Když myslíš, že bychom to zvládly :) Měřila jsem to, dělá to cca 13 km, to jde. Taky výletuji prstem po mapě, nebo spíš myší po monitoru?
    Já se zase dívala na Plešivec.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné místo Jitko, Vzpomínám si na své toulky s teletem na zádech, (kdopak dneska ví co to bylo)? A spaní pod širákem ? A z toho plynoucí můj revmatický současný problém. Jak píše tvá komentátorka, také ráda cestuji prstem po mapách, v reálu tak jednou za rok a i to zřejmě končí. Moc ráda s tebou cestuji a vzpomínám, Děkuji Jitko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že můžu i takhle udělat někomu radost

      Vymazat