úterý 6. srpna 2013

Chuchelský háj

Čas od času se vydáme na prochajdu do Chuchelského háje....a jít tam včera mně napadlo, když jsem přemýšlela, kam v tom vedru vyrazit a přežít. Na žádný mimopražský výlet to nešlo, moje oblíbená trasa na Berounsko byla po průtrži částečně neprůjezdná. A trmácet se chvíli vlakem, pak  narvaným autobusem, to není nic pro mně.
Do Chucheláku chodíme tradičně od zastávky Malá Chuchle a většinou kopírujeme žlutou TZ. Jde se do pořádného krpálu a v tom vedru jsme museli několikrát odpočívat, než jsme ho zdolali. U studánky jsme se osvěžili krásně studenou vodou a Oskar se vyráchal v potůčku. U malé lesní zoo jsme obhlídli zvířátka...to bylo něco pro něj...mohl se učmuchat. U kostela sv. Filipa a Jakuba je vyhlídka, tak jsem mrkla na Prahu a pak jsme pokračovali dolů ...kousek od zastávky 244 teče potůček betonovým korytem, ale ani to neodradilo Oskara, aby si tam neschladil packy.


















1 komentář:

  1. Tak jste to vzali ze zdola? Někdy se můžeme domluvit a vzít to společně z Barrandova hezky z kopečka dolů :-)

    OdpovědětVymazat