sobota 10. srpna 2013

Lom Alkazar

Konečně se ochladilo a dalo se výletit. A tak jsme hned dopoledne vyrazili. Měli jsme původní plán jiný, ale protože to vypadalo na nějakou tu přeháňku, odjeli jsme do Srbska, že si prohlédneme a prolezeme lom Alkazar. Cestu lemují pěkné skály a tak měl foťák žně.







 










myslela jsem si, že lom se dá projít důkladněji...tedy i v těch horních patrech...viděla jsem až nahoře jít nějakého taťku s dítětem. Ale ta výška budila respekt, takže jsem se o to ani nepokusila
A aby nebyl výlet jen jednotvárný po rovině, pokračovala jsem dál....ale o tom až příště






2 komentáře:

  1. A jak vidím, byli jste tam sami. My tam šli o víkendu a těch horolezců a cyklistů. Vyhmátli jste to výborně!

    OdpovědětVymazat
  2. Horolezili, to jo, ale ti mi nevadí...když mi teda nespadnou na hlavu

    OdpovědětVymazat