pondělí 2. září 2013

Rostou???

Všude píší, že rostou houby. A že se nemusí hledat, stačí vlézt do lesa a sbírat. Moc jsem tomu nevěřila, ale začátkem týdne mi kadeřnice potvrdila, že je to pravda. Prý byla v lese a nestačila zírat. Kolem sebe praváků nastláno, že se stačilo jen ohnout a sebrat. Během chvíle měla plný koš i triko :-)
V Blesku-plesku mně asi uprostřed týdne bouchlo do očí, že stačilo půl hodinky v okolí Cukráku na naplnění koše pravákama. Že rostou v okolí Dobříše, atd. Tomu bych věřila, kdysi tam měli tchánovci barák a my tahali koše hub. I v době, kdy se houby musely hledat lupou.
A tak, když jsem byla v sobotu na výletě, vzala jsem sebou Bohouše. Pro nezasvěcené....Bohouš je pro mně jakákoliv hadrová či síťovaná taška. Pro všechny případy, kdyby náhodou ty houby byly.
Zkrátím to....všehovšudy jsem našla tři klouzečky a jednoho malého sameťáčka. Bohouš nebyl potřeba, takové množství hub jsem decentně vložila do papírového pytlíku na bobany :-)
Ale pár hub jsem viděla, tak jsem si je alespoň vyfotila.
Můžu potvrdit, že houby nerostou, v lese je sucho. Jak je ale možné, že na Smícháči ke mně do metra přiskočil chlap s košem výstavních hub. No hub....samí výstavní praváci to byly...











1 komentář:

  1. Ale houby jsi našla krásné! Už mi tam chybí jenom muchomůrka červená, ta se mi líbí moc!

    OdpovědětVymazat