pátek 20. září 2013

Kostel sv. Vavřince Jinonice

Ještě jedno místo v rámci EHD jsem navštívila. A to starý kostel sv. Vavřince v Jinonicích a přilehlou zvonici.
I se zajímavým výkladem.
Kostelík pochází z 11. století.















7 komentářů:

  1. Pěkné místo - kostelíček.
    Do mé rodné Prahy 5 jsme se v rámci EHD bohužel nedostali...

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem toho letos moc neviděla. Všechno, co mně zajímalo, bylo v termínech, kdy jsem byla buď v práci nebo pryč. Navíc většinu kostelů v Praze už jsem prošla během těch let, co chodím na EHD či Noc kostelů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noc kostelů se mi taky líbila.A ta příručka s mapkou. Byli jsme na Jiřáku - tam jsme to celé prolezli,bylo to výborné. Na Míráku - zpěvy, ale moc hluku. A na chvilku v bazilice sv. Václava na Smíchově-tam probíhaly nešpory,jen jsme chvilku poslouchali.

      Vymazat
    2. to já letos na noci kostelů lezla hlavně po kostelních věžích a zvonicích...byla jsem jak čuně, ale nadmíru spokojená

      Vymazat
  3. Jsou hezké ty nové tradice, kostelíčky a hřbitůvky i u nás, tedy někde začínají být malebné a upravené, jako v Alpách? To ale neplatí tady u nás v pohraničí.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi toho ale v rámci EHD stihla! Kostelíček je nádherný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě že moc ne. byly lepší roky, moc ráda vzpomínám na EHD na Kutnohorsku a Kolínsku...všechno co se dalo vidět v Kutné Hoře, Plaňany, Grunta, Tismice, Kouřim, Č. Brod, Kolín, Církvice...nádhera

      Vymazat