sobota 7. září 2013

Hrnčířské trhy v Berouně

Dneska jsem měla ráno velké dilema...jet někam s Oskarem nebo se alespoň jednou za uherský rok podívat do Berouna na keramické trhy? Nakonec jsem jela sama, říkala jsem si, že bude nabitý vlak a chudák pes. Tak nakonec zvítězil Beroun. Jednak kvůli trhům a druhak kvůli EHD. Vlak přijel nacpaný už na Smícháč, ale místo k sezení se ještě našlo.
Omrkla jsem stánky a držela se na uzdě, abych něco nepřivlekla domů. Keramika se mi sice líbí, ale doma na nic není místo. Jen to vedro a spousta lidí, co do mně strkala nebo mi lezla do záběru, mi vadilo.
A protože dneska začalo i EHD a já každoročně nějakou tu památku navštívím, prohlédla jsem si místní kostel, který je jinak nepřístupný a vylezla do obou bran.
A kromě pohledů rozhleden, které sbírám, jsem si nic nepřivezla :-)Vlastně jo....spoustu nafocených klik :-)



















Líbilo se mi, že nikde nebyl žádný stánek s hadrama, čepicema, šálama a bábuškama.

2 komentáře:

  1. :-) A já měla dneska dilema, zda-li jet, či poprvé po letech zůstat doma. Zvítězila pohodlnost, stejně tam jezdím každý rok na jaře i na podzim. Kvůli množství lidí nosím Adélku v tašce (aby jí někdo nepřišlápl) a potvora už se pěkně pronese. A v tomhle vedru se mi nechtělo. Ale aspoň jsi mi to zdokumentovala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezké. Také jsem si keramiku ráda prohlédla takhle - bez tlacenice...

    OdpovědětVymazat