středa 25. září 2013

Na houbách

Vybírám si zbytek dovolené a tak jsem přemýšlela co s volnem. Obloha vypadá tak, že nejlepší by bylo jen tak lenošit, navíc jsem v poslední době strašně unavená, takže nejen po třech dvanáctkách, ale teď už i po dvou si musím na kus odpoledne lehnout. Samozřejmě mám na mysli dvanáctky v práci a ne prolité hrdlem.
A to, že mám jinak krátký týden, znamená, že v práci se objevím až v pondělí. Sice jsem si včera odskočila na dopoledne utužit pracovní návyky, ale už přemýšlím, kam  a jestli vůbec někam vyrazím.
Dneska jsem si udělala výlet houbový. Abych taky domů dovlekla koš nějakých muchomůrek, když všude slyším jak rostou. Že se vůbec nemusí hledat, stačí se jen ohnout a sbírat.
Koš jsem přivezla tak akorát plný, nějak mně to zmohlo, ke konci už mně ani nebavilo hledat. A vůbec, dneska byl takový divný den, žádné sluníčko, takové zvláštní ticho, unavená jsem byla jako kdybych zdolala bůhví jaký kopec.
A taky jsem byla naštvaná na svoji kebuli. Už na zastávce jsem zjistila, že foťák leží doma ve skříni. A nemohla jsem se pro něj vrátit. Samozřejmě jsem viděla spoustu věcí, co bych si ráda vyfotila. Parádní balvany pokryté mechem, různé houby a houbičky...ty jedlé sbírám a většinou nefotím, ale ty ostatní, ty sbírám do foťáku. A že jich dneska v lese bylo...nádherné muchomůrky červené všech velikostí, krasavice nejjedovatější...muchomůrky zelené, těch tam bylo taky dost. Jo, to by byla krásná smaženice.

A tohle jsem dovlekla....část mám připravenou na zítra, udělám si zablafuňky a možná omáčku. Část jsem připravila na zamražení a ty obalené už mám v žaludku.





2 komentáře:

  1. To je úroda! Parádní úlovky. Ten foťák by mě teda taky dost mrzel...

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje.... tak tomu říkám úlovek!
    Ajka

    OdpovědětVymazat