čtvrtek 19. září 2013

EHD na Mělníku


Když už jsem byla na Mělníku a zbyla mi asi hodina do odjezdu autobusu, navštívila jsem v rámci EHD evangelický kostel. Běžně otevřený nebývá a já měla to štěstí, že jsem tam byla v době, kdy na věž šli zvoníci. To, že do kostela nakoukli i hafani, bych asi psát neměla, ale paní byla velmi příjemná a když jsme stáli na ulici, pozvala nás dovnitř. A ani focení uvnitř jí nevadilo.
Dalším kostelem měl být kostel sv. Ludmily, ale ten byl bohužel otevřený jen do dvanácti. Takže jsem si vyfotila alespoň přilehlou zvonici. Měla jsem to i s "výslechem" od nějakých místních babek....to jste přišla pozdě, kostel už je zavřený...to nevadí, já si alespoň vyfotím zvonici. Ta je taky zavřená, ale když vyběhnete, někde tam budou zvoníci...byli teď zvonit v evangelickém kostele. Já vím, poslouchali jsme je tam. No ale oni by vám zvonici otevřeli...jenže tam se leze po žebříku. To by mi nevadilo, ale mně stačí jen si jí vyfotit.
Tak počkejte, oni zvoní každou hodinu....to bohužel nemůžu, nejsem tady odsud a za chvíli mi pojede autobus.
Aha, tak to jo...a byla jste na Vyhlídce? Ano byla. A na věži kostela? Tam taky. A co v muzeu, byla jste se podívat v muzeu? Ano byla. A co kočárky, ty jste taky viděla? Tam jsem byla taky. Aha, tak to jste viděla všechno. A co podzemí, byla jste v podzemí? Viděla jste studnu? A tady jsem musela přiznat, že to jsem opravdu neviděla :-) Ale nebyla jsem tu doufám naposledy. Takže dojde i na studnu







1 komentář: