úterý 10. září 2013

Kosí fešák

před pár lety byl v naší ulici vidět kos s bílými pery v křídlech. Co pamatuju, vydržel tu "bydlet" asi tři roky. Pravidelně jsem ho viděla, když jsem chodila nakupovat. Pak se po něm slehla zem.
Tuhle jsem odněkud jela (z výstavy Merkuru) a měla s sebou foťák. A najednou jsem ho zblejskla...nádherný kosák s bílou kropenatou hlavou. Dobu jsme se na sebe dívali a já pak pomaloučku sundala batůžek ze zad a ještě pomaleji lovila foťák, abych ho nevyplašila.
A on čekal, jako by si byl vědom toho, jak je krásný...dokonce se i začal raůzně natáčet a předvádět se.
Když jsem ukazovala fotku kamarádovi, smál se....s kým prý se máma kosice asi tak spustila :-)






3 komentáře:

  1. Kosák je nádherný! Myslíš, že to byl opravdu on? Asi ano, vždyť je to raritka :)

    OdpovědětVymazat
  2. kosák to je, možná má nějakou poruchu a je trošku albín. Ale i tak je parádní

    OdpovědětVymazat
  3. Baculka :) Dal si udělat hlavu!
    Moc pěkné záběry.

    OdpovědětVymazat