úterý 2. července 2013

Za obzorem

Tak se jmenuje výstava, na jejíž vernisáži jsem byla 2. července. V mělnickém regionálním muzeu vystavuje kamarád papírové modely věží, rozhleden a majáků. A nejen to, kromě papírových modýlků, nad kterými se tají dech, jsou tu i další věci s touto tématikou....keramické majáčky, známky, knihy, pohlednice, puzzle, obrázky z ubrousků...tady jsem svou troškou přispěla i já.
Zajímavostí je, že jsou tu vystaveny i modely majáků českých.
Výstava potrvá do 1. září.


 





 














 





Pražský maják u Střeleckého ostrova

 

originál při povodni 2013






4 komentáře:

  1. V té věži měla kdysi moje žena výstavu, ty prostory jsou tam hezké.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už chápu, proč nejel s Tebou Oskárek. Výstava to musí být nádherná! Nevím proč, ale majáky mě fascinují...

    OdpovědětVymazat
  3. mně taky, zrovna jako rozhledny a věže. Ze všech je tak parádní výhled. Už mám takovou úchylku, že jakmile někde jsem, říkám si, semhle by se hodila rozhledna a to by teprve byl výhled.
    Maják bych chtěla vidět nějaký na vlastní oči, ale to se mi nesplní. Takže alespoň takhle

    OdpovědětVymazat
  4. Sem tam nějaký ten maják jsem viděla, takhle v malém ještě ne. Moc zajímavá výstava, čím vším se lidé nebaví?

    OdpovědětVymazat