čtvrtek 4. července 2013

Na Mělníku

Nedávno jsem jela na výstavu a protože jsem měla dost času, podívala jsem se k Labi, jak to tam vypadá po nedávné povodni. Následky jsou ještě zřetelné.
Prošla jsem se parkem, kam každoročně chodíme na Michalovu tlapku a vylezla si na věž kostela, abych měla přehled i ze shora. To byl zase nápad....bylo vedro, těsně po bouřce a já lezla jako debil nahoru. Už jsem tam kdysi byla, ale zapomněla jsem, jaké schody vedou vzhůru. Naštěstí, protože jinak bych to vzdala. Ale za ten pohled dolů to stálo...jen jsem dlouho druhý den v práci přemýšlela, od čeho že mně tak strašně bolí stehna.



























3 komentáře:

  1. Krásný výlet! Akorát mi tam chybí Oskárek...

    OdpovědětVymazat
  2. ten tam nebyl, protože jsem jela na tu výstavu. Ale jinak ho tam beru s sebou

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle s výšky se podívat na svět a získat nadhled, je někdy moc dobré, nohy mě špatně slouží, tak to již nedělám, moc mě to chybí. Před lety jsem takhle vylezla na kdekterou horu, kde všude po světě i u nás a ty moje nožky, se dnes za to odvděčují tím, že řekly a dost? Hezký den Jitko...Fotky jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat