pátek 19. července 2013

Výlet po rozhlednách

Dneska odpočívám, ale jen proto, že je venku neskutečné vedro a to já nemusím. Ani nejsem po včerejším celodenním výletu unavená, nic mně nebolí...tak to je super.
Včerejšek byl ve znamení rozhleden. Ráda na ně lezu, jenže dostat se k nim je tak trochu problém...v dosahu vlaku se moc nevyskytují. A tak jsem byla ráda, že jsme se s kamarádem domluvili a společně jich pár zdolali.
První na ráně byla Kožova hora u Kladna, odtud jsme popojeli na rozhlednu Vysoký vrch. Ta mně nadchla, nejdřív tím, že k ní vede neznačená cesta, tudíž jsme tak trochu improvizovali a čekali na překvapení...najdeme? nenajdeme?
Našli a výhled byl  parádní...pro mně jen ze samotného kopce a vylezlých pár špruslí zebříku. Ač lezu všemožně, tak na tuhle rozhlednu jsem se bála....nahoru bych určitě vylezla, ale nebyla jsem si jistá, že bych se dostala i dolů. Mrzí mně to, ale i tak jsem byla nadšená z krásných skal a ty panoramata....nádhera až se tajil dech.
Oskar zůstal doma, což mně mrzelo taky...jenže když si dcera postaví hlavu, že zrovna o mé dovolené musí pes na očkování, tak přes to vlak nejede. Je její a přestože jsme se domluvily, že na očkování půjde příští týden, takhle to dopadlo....víceméně mi zkazila tenhle volný týden.



Nikoušek a Renda


cesta na Vysoký vrch




 












a protože bylo docela vedro, jeli jsme si sednout pod "Paraplíčko" a odtud pokračovali na další dvě rozhledny

3 komentáře:

  1. Parádní výlet!! Je opravdu škola, že Oskárek nejel, očkování by opradu počkalo...

    OdpovědětVymazat
  2. to samé jsem si myslela taky, raději to nebudu víc komentovat...vloni mi udělala přesně to samé. Nebo spíš Oskarovi, protože kluci chlupatý se mají rádi a vždycky se parádně vylítají. A tady na sídlišti nemá lítat s kým

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, zvláště když šli i psí kamarádi. Já budu mít za chvíli taky dovolenou a už si připravuji trasy a mapy :-)
      Ale dneska jste určitě někam vyrazili! :-)

      Vymazat