čtvrtek 20. září 2012

Ráno

V pracovní dny musím vstávat v šest hodin a kolem čtvrt na sedm už jsme na první ranní prochajdě. Máme to štěstí, že bydlíme kousínek od přírody a venčení na sídlišti se můžeme vyhnout. Stačí seběhnout pár schodů, projít okolo školky a jsme v lesíku. A hned za lesíkem začíná Šípková cesta a pod ní je už léta vojtěškové pole. Chodíme sem s Oskarem ať je hezky, zima, padá sníh nebo prší. V každou tu dobu je tu hezky. V dálce vidíme skály Prokopského údolí, sídliště Barrandov, Nové Butovice i naši "Laskonku".
A v posledních pár dnech jsem číhala na sluníčko, moc se nedařilo, protože nejdřív jsem si zapomněla foťák, podruhé jsem ho sice měla, ale sluníčko si dalo načas a moc se mu z mrakových duchen nechtělo. Ale jsem trpělivá a dočkala jsem se.






 

 
 




 

1 komentář:

  1. Krásné fotky, někdy vám s Adélkou zamáváme tlapkami, koukáte přímo na nás :-)

    OdpovědětVymazat