čtvrtek 6. září 2012

Velká skála, Haltýř, Havránka...

i to jsou místa v Praze..kousek od rušného bohnického sídliště. Zajímavá místa, která jsou součástí naučné botanické stezky. A tak jsme se sem odpoledne po dlouhé době vydali znova. Zjistili jsme, že část, která sice patří k botanické zahradě, už není volně přístupná....je tu plot a tak se musí podél. Ani přírodní dětské hřiště už není to co bývalo. Skoro nic jsem z něj nenašla. Ale prochajda je tu pořád hezká a je na co se dívat. A ty rozhledy na Prahu...





















2 komentáře:

  1. Nádherné fotky! Tam jsem ještě nikdy nebyla, aspoň jsem se tak pokochala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden by nevěřil, kolik pěkné přírody v Praze je. Tady je např. kousek sídliště Bohnice - vystoupila jsem na stanici busu Dunajecká, přešla silnici a hned jsem byla u Velké skály a v příjemném lese, který vede až dolů k Botanické zahradě.

    OdpovědětVymazat