neděle 2. září 2012

Jde jen o h...a

Včera jsme si udělali s Oskarem výlet, i když počasí bylo spíš na to, aby jeden zalezl do pelíšku. Chtěla jsem se podívat do Třebotova, do tvrze kde je muzeum. A to bývá otevřené právě jen první sobotu v měsíci. A když jsem hledala jinou, kdy bych mohla vyrazit, zjistila jsem, že až do konce roku žádnou takovou volnou nemám. A  udělala jsem dobře, že jsme jeli.
Vystoupili jsme v Černošicích a procházkou lesem jsem došli až k tvrzi. Koukala jsem, že už podzim netrpělivě přešlapuje za dveřmi a pomaluje barví listy do žluta, hněda a oranžova.

cestou jsem se zastavila u kostela v Černošicích a na hřbitově




cesta lesem







a jsme v Třebotově



cílem byla tvrz v ní muzeum toalet a nočníků. Návštěvu můžu všem doporučit, je to nádhera. Jen jednu vadu to má....nesmí se tam fotit. Ale pár fotek jsem udělala.



   





 zmínka o vykonávání tělesných potřeb je prý už i v bibli. Nějak takhle zjednodušeně to bylo: měj u sebe klacík, vyhrabej s ním v zemi díru, vykonej potřebu a zlikviduj stopy tvé činnosti. A tady byla názorná ukázka - vyhrabaný důlek, klacík, vedle navršená hromádka hlíny a uvnitř důlku stočené h...o.
 
 

 
 
 

            Ještě jsme omrkli místní kostel a pak už jeli domů

 a ulovili jsme další karlštejnskou figuru


kdo by chtěl muzeum navštívit, má možnost do konce roku každou první sobotu v měsíci. V novém roce by mělo být muzeum přestěhováno do Vyšehradské ulice v Praze. 





1 komentář:

  1. Tak to máme od Oskárka další tip na výlet. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo rád fotí hřbitovy. Podzimní obrázky se moc povedly, nejlepší je ten s Oskárkem v listí. To se to pak fotí, když je k dispozici takový model :-)

    OdpovědětVymazat