pátek 14. září 2012

Myšové

Kromě psa Oskara máme doma i další "havěť". Před pár lety jsem si pořídila první myší kožíšek. Není to úplně přesné, protože to není myš, ale činčilák. Dostal jméno Matýsek, ale volám na něj různě - Matesi, Krysáčku a hlavně Myšoune. A aby mu nebylo smutno, po roce jsem mu pořídila kamaráda - tentokrát Bubáka. A tak mám doma dva Myše.
A kromě Myšů a psa Oskara tu bydlí ještě papouchové. Kokýn a Čikoun. To jsou sice papouščí dámy, ale stejně jim říkám kluci péřatí nebo Brkouni.
Ještě bych chtěla kočičku, ale ta už neprojde.





 








 


2 komentáře:

  1. Nádherný zvěřinec a naprosto úžasné fotky! Myšouny bych taky mohla a o ptáčcích ani nemluvě. V prosinci nám umřel anduláček, tak bych teď chtěla žaka, ale doma jsou proti :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem měla anduláčka Kubíčka. Byl úžasnej a přestože moc nemluvil (byla to samička)měl jiné přednosti. Ničeho se nebál, dokázal nás honit po celém bytě a měl velkou radost, když jsme se mu schovali a on nás našel. Byl to rozený technický typ, zajímalo ho všechno - dálkové ovládání od televize, zvonící mobil, na kterém rád seděl když zvonil, počítačovou klávesnici - všechno důležitě prozkoumával.
    Měla jsem ho ráda - byl to další člen naší domácnosti - však se dožil krásného věku na andulku - 15 let a 3 měsíce nám dělal radost.

    OdpovědětVymazat