čtvrtek 20. září 2012

Karlštejn

Měla jsem minulý týden 5 dnů volno a to znamená, že alespoň jeden z nich věnuji výletu. A zadařilo se - v sobotu jsme se vydali s Oskarem na Karlštejn a v neděli pro změnu na Mělnickou Michalovu tlapku.
V pátek jsem se rozhodla, že další den v 10.20  vyrazíme na naši oblíbenou trať Praha-Beroun. Nabalila jsem mapu, vodu, něco na zub a vyrazili jsme. Ještě na smíchovském nádraží mi nebylo jasné, kam vlastně pojedu. Mám spoustu tipů a tak jsem po velkém váhání vybrala cestu na Karlštejn ze Zadní Třebaně.
Začátek cesty mně moc nenadchnul, protože se musí sice po žluté turistické značce, ale po silnici až na druhý konec Třebaně. Zvládli jsme to a pak už se šlo mezi poli, lesem, přes louku a než jsme se nadáli, byli jsme na hradě.
Byla to moc hezká procházka a hrad je z louky parádní....a co teprv až podzim zbarví okolní stromy. Vidím to tak, že si výlet budeme muset někdy na podzim zopakovat.










 




















 

1 komentář:

  1. Tuhle cestu neznáme, asi budeme muset vyzkoušet. Pohled na hrad je opravdu neznámý, o to zajímavější. Berounská trať je také naše oblíbená :-)

    OdpovědětVymazat