čtvrtek 2. října 2014

Blšanský Chlum

Uplynulý víkend byl ve znamení velkého výletu. Domluvili jsme se s kamarádem, že se pojedeme podívat na nějaké kopečky a města Českého středohoří. Už jsme se sem chystali někdy v červnu, ale tenkrát to byl takový den blbec, že jsme nakonec skončili úplně jinde.
Počasí nám přálo, na výlet bylo naprosto ideálně.
Nikdy nemáme konkrétní cíl....prostě se jede zhruba daným směrem a cestou na něco zajímavého určitě narazíme. Je pravda, že kolikrát až doma zjistím, že jsme byli jen coby kamenem dohodil od zajímavosti a ta nám unikla. Pro mně, která si vždycky výlet plánovala do nejmenších detailů je to docela chaotické, ale už jsem si nakonec zvykla. Nemusím honit čas, abych někde byla včas na zpáteční vlak.
První zastávkou měly být Louny a ještě než jsme vyrazili na obhlídku města, slezli jsme kopec Blšanský Chlum. Od silnice je totiž na vrcholku vidět něco jako skála či nějaká zříceninka, tak jsme to šli prozkoumat.
Jako pokaždé jsme si vybrali jinou cestu než tu nejlehčí. Drápali jsme se nějakou zkratkou přes dávno zpustlou a zarostlou vinici. Když jsem začala remcat, že jsme to mohli v klidu obejít, dostalo se mi odpovědi, že schůdné cesty jsou pro začátečníky a my...zdatní turisti a lezci zvládneme nemožné....měl pravdu, těch zkratek bylo za víkend několik a lezla jsem místama, kam by mně v životě snad nenapadlo lézt.

takže tady je Blšanský Chlum













6 komentářů:

  1. Není na tom předposledním obrázku vidět Raná? Tam jsme párkrát byli - létají tam paraglajdisti a běhají syslíci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, taky jsme tam lezli. A viděli paraglajdisty, letadla i syslíky :-)

      Vymazat
  2. Krásné fotky a výlet byl také určitě pěkný, ale mě tam chybí Oskárek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oskar lenoší....výlet by se mu určitě líbil, lítal by jak ďábel. Ale to cestování je pro něj dlouhé

      Vymazat
  3. Pěkné. České Středohoří mám ráda a tady jsem ještě nebyla. To musím napravit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Raná, Oblík, Milá, Prťák, Brdík, to jsou jména co?. Moje milované kopečky, kam jsem chodila jako dítě na třešně, jestlipak tam na Oblíku, ještě je třešňovka?

    OdpovědětVymazat