úterý 7. října 2014

kopec Číčov

Další kopec, který jsme na Lounsku pokořili, byl Číčov. Zdál se mi vysoký, ale vedla na něj příjemná a pohodlná cesta. Kopec je to holý, takže rozhled kolem parádní. Cestou nahoru jsem sbírala kamínky a jeden pěkný jsem si vzala. Už jsem ho viděla pěkně postavený na parapetu....měl totiž pěkně rovnou základnu. Jenže cestou dolů jsem zjistila, že šutránek je pryč. Z kapsy, kam jsem ho narvala, mi vzal roha :-)
A to ještě není všechno....sice jsme se nedrápali žádnou zkratkou, žádným houštím, ale i tak jsem zaperlila. Při cestě dolů jsem zakopla tak nečekaně, že jsem se rozplácla jak žába. Jo, bolely mne naražené dlaně, zápěstí a natlučená kolena, ale místo toho, abych začala zjišťovat, jestli jsem nepolámaná, jsem se začala chcechtat. Ani se mi z toho nedůstojného zalehnutí nechtělo vstávat. Ale dobrý, krev netekla, dlaně jen pálily a nohy chodily, takže dobrý. Až v týdnu jsem koukala, jak se mi krásně pravá noha vybarvila. Koleno nic, to má barvu přírodní, ale stehno a holenní kosti hrají všemi barvami....taková podzimní výzdoba. Co taky můžu čekat, když jsem padla na samé ty obdivované šutránky.










5 komentářů:

  1. Ano Jitko, znám to tady také a je to hezký kraj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je, moc se mi tam líbilo a ty kopce mně hodně oslovily. Pokud to půjde, ráda bych se tam ještě někdy podívala

      Vymazat
  2. Už kvůli názvu je to kopec sympa´ták:)
    Ale koukám, že umí vystrčit drápky a podrazit nohu. Hlavně, že to moc nebolelo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě že bolelo, ale za ten výhled to stálo. Modřiny mám ještě teď, ale to nevadí. Protože si alespoň budu pamatovat název kopce.

      Vymazat
  3. Pěkné. Na Číčov mi loni v létě chyběla energie kvůli vedru. Snad se mi brzo poštěstí si na něj vyšlápnout :)

    OdpovědětVymazat