pátek 8. března 2013

Kosák

 
Tenhle kosák zpíval v sobotu na Karláku z plna hrdla, že prý už je jaro. A pěkně se u toho natřásal. To ještě nevěděl, že už za pár dní bude zase zima jako hrom.






5 komentářů:

  1. Ten je nádherný!! Miluji kosák, občas k nám chodí zpívat na balkón. Tenhle je opravdový fešák :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky, a tvá trpělivost s focením je úžasná, já ji většinou nemám, a tak mě dost obtěžují některá opatření, která mají různé blogy, nejspíše proti spamu... Na blogspotu, to většina lidí zrušila, neporadím ti, jak to udělat, neznám váš admin.systém, když k tobě chci napsat, musím vypisovat ??? a to je to, co má málokdo rád, jinde jen kliknu a je hotovo. Zdravím Jitko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trochu jsem se povrtala v nastavení, tak se snad ukáže, co jsem vyvedla a jestli to k něčemu bude

      Vymazat
  3. Tak to zkusíme a uvidíme, koukla jsem se všude a na všechno, na tvou krásně nafocenou zlatou uličku, kliku snad budu mít také, procházky s pejskem, až bude víc času napíši více. Moc tě zdravím, a zítra, hezký den. Anna

    OdpovědětVymazat
  4. PAARRÁÁDA. VYŠLO TO, nemusím nic vypisovat, jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat