sobota 2. března 2013

Pretinka

 Dnes jsou to už čtyři roky, co Pretinka odešla běhat na Nebeskou louku. Pretinka byla fenka šeltie a já jí bohužel vůbec nepoznala. Na její stránky jsem tenkrát narazila náhodou na hafici.cz. Tehdy jsem poprvé slyšela písničku Až projdeš od skupiny Náplava, prohlížela si videjko a tekly mi slzy jako hrachy. Celé mně to vzalo za srdíčko tak, že tu písničku si pouštím vždy, když je mi ouvej.
Její odchod  znamenal pro její páníčky ohromnou bolest, na druhou stranu dal dohromady pár lidí s pejsky. Vytvořili jsme si vlastní psí forum, kde se denně "scházíme" a řešíme "kraviny" i vážné věci, občas se sejdeme na nějakém výletě, pořádáme Tlapky, byli jsme na společné dovolené atd. Nejsme uzavřená společnost, je u nás vítán každý, kdo má pejska a chce si jen tak poklábosit či najít kamarády.
Pretinky páníček psal povídku na pokračování - Nebeská louka.Všichni pejskové, o kterých se píše, jsou skuteční.. Je to nádherné čtení, pamatuji, jak jsem netrpělivě čekala na další a další kapitolu a pak seděla, četla a tekly mi slzy.



Budu ráda, když si najdete chvilku a nějakou kapitolu si přečtete.

http://pesmichal.webgarden.cz/rubriky/nebeska-louka



1 komentář: