čtvrtek 2. října 2014

Prokrastinace

Někdy do května, června jsem neměla ani páru, že tohle slovo vůbec existuje, nikdy jsem neměla potřebu ho používat. Ale někdy během prázdnin jsem se s ním setkávala téměř denně v deníku Metro. Prokrastinace byla in.
A protože už někdy od začátku léta jsem sem nestíhala dávat žádné příspěvky....ne proto, že bych nikde nevýletovala, ale zjistila jsem, že i mne toto zasáhlo. Mohla bych napsat, že jsem se dostala do spárů té potvory Prokrastinace, ale já to napíšu naplno.....jsem líná jako prase a příspěvky sem odkládám ze dne na den, z dopoledne na večer, z večera na druhý den....a čtvrt roku je včudu jakoby nic. 
Nakupila se mi tu spousta fotek, které bych sem ráda dala, ale už teď v tom mám guláš. Takže nezačnu výletem, který logicky pokračoval  někdy v červnu, ale dám sem z posledního víkendu....


2 komentáře:

  1. jj - to slovo je hodně nebezpečný - zní tak vznešeně, že člověk propadne dojmu, že je třeba se flákat:)

    OdpovědětVymazat
  2. No a co,nic se nemá lámat přes koleno? Házmburk v dálce je jako fata morgana?

    OdpovědětVymazat