neděle 17. února 2013

Zlatá ulička

Zlatá ulička je přístupná zdarma v zimním období od 16 hodin, v letním pak od 18 hodin. Jinak je přístupná v rámci velkého i malého hradního okruhu za 350 Kč a 250 Kč. A tak jsem tam vyrazila včera odpoledne. Ulička byla plná lidí, neustále mi lezli do záběru, ale během chvíli se rozešli, takže se dalo krásně procházet a obdivovat maličké domky. Ty, ve kterých je nějaká expozice, jsou touto dobou už zavřené a lze je prohlédnout právě jen se vstupenkou. Otevřeno bylo pár, tam kde jsou nějaké krámečky. Uvnitř jsem ale nebyla.
Takže uvažuju do budoucna, až bude lepší počasí, že si přeci jen tu vstupenku koupím a prošmejdím vše, co se na Hradě dá.
Kromě uličky je otevřená i Bílá věž, sice taky asi ne celá, ale to, co jsem viděla, mně nadchlo. Mám ráda takové ty vykutané místnosti ve sklepeních. A taky se dala projít část obranné zdi, co vede za těmi malebnými domky. Takže jsem prošla co se dalo, viděla, co vidět se dalo a vylezla u Daliborky. Ta je taky přístupná v rámci vstupenky. Myslela jsem, že budu mít fotky osvětlené uličky, ale pořád bylo světlo a lampy ne a ne svítit. Takže někdy příště....protože tohle nebyla poslední návštěva....zmínila jsem se mamce a prý by tam taky chtěla jít a mladší dcera by prý šla taky.













 
 









2 komentáře:

  1. Krásné fotky! Také už jsem dlouho ve Zlaté uličce nebyla, resp. od té doby, co se platí vstupné.

    OdpovědětVymazat
  2. Je opravdu zlatá.

    OdpovědětVymazat