sobota 2. února 2013

Klikařka - kliky poprvé

Dalo by se říct, že jsem klikařka. Mám totiž kliku a ne jednu. Spíš je to asi nějaká úchylka....ze svých toulek totiž kromě kamínků, které mně tíží na zádech, tahám i  staré kliky a dokonce i lampy.Oboje naštěstí jen ve foťáku.
Praha je klikový ráj...je jich tu dost a já lítám z jednoho chodníku na druhý a zírám na kliky a obdivuji jejich krásu. Ale i v jiných městech se najdou krásné kousky. Tady je pár z nich..

Tetín

Stříbrná Skalice


kostel Rovné

Stříbrná Skalice

Ondřejov

Kolín

Kolín

Třebotov

Třebotov

Třebotov

Karlštejn

Karlštejn
Ondřejov

Tetín

Mělník

Mělník

Tetín

Tetín

Tetín

Tetín

Ořech

Ořech

Ořech

Ondřejov



Kolín

1 komentář:

  1. Vidím, že Tetín je klikový ráj :-) Mne by nenapadlo fotit kliky, ale jsem velice překvapena, jaké jsou krásné a každá jiná. Vynikající nápad a koníček.

    OdpovědětVymazat