sobota 16. února 2013

"Vánoce" v únoru

Včera jsem si udělala obrovskou radost. Jsem knihožrout, z knihovny tahám kvanta knížek....nevím sice, co je "IN" číst  nebo co bych měla mít přečteno, abych nebyla za nevzdělaného blba. Ale knih mám načtenou pěknou hromadu.
Tahám oddychové knížky, knížky pro náctileté slečny, ale hlavně různé encyklopedie. Hledám nápady na výlety a různá zajímavá místa. Přelouskala jsem všechny dostupné knížky o rozhlednách, hradech, kostelích, věžích, zříceninách, domovních znameních....prostě to, co mně zajímá.  Některé jsem dotáhla i několikrát, abych se mohla kochat.
Se čtením je to ale v době internetu těžký. Mám takovou "úchylku", že si musím nějaké to místo z knih okamžitě najít na netu a něco si o něm přečíst, podívat se na víc obrázků atd. Hrozně to zdržuje, nadávám si, že se přeci můžu podívat později, ale ne...další místo....odložit knížku, sednout k počítači, omrknout místo, ve většině případů i nějaké to zajímavé okolí....vrátit se, číst dál a tak se to neustále opakuje.
A proč píšu, že mám "vánoce"? Protože jsem minulý týden narazila na netu na super akci. Zlevněné knížky, které jsem musela mít. Včera jsem si je byla na Václaváku vyzvednout. Pěkně jsem se s nima nadřela....bylo jich 5 a byly dost těžké. Ale za tu radost to stálo. Už večer jsem jednu musela otevřít....nádhera....a už jsem se slyšela....sem bych chtěla jet, sem taky, škoda, sem se nedostanu, atd.

a tady je malá ochutnávka...Skvosty skal a skalních měst, Skvosty hradů, Skvosty zámků, Skvosty Slovenska a 1000 divů Slovenska....za všechny dohromady jsem dala pouze 446 Kč

  
 




 
















1 komentář:

  1. A teď si představ, že já v knihovně pracuji! Víš, jak se nadřu, když tahám ty hromady knih? :-) A některé samozřejmě "musím" mít doma, nejenom si je půjčovat. 1000 divů Česka samozřejmě mám taky, ale lepší je to nečíst... Plno míst je daleko. Nedávno jsem si půjčila malou knížku o Berounsku, tu si snad koupím. Až mě mrzelo, že jsem si jí nepřečetla třeba před výletem na Tetín.
    Naprosto Ti rozumím, taky čtu, pak hledám na internetu... :-) Už aby bylo jaro a čas na výlety!

    OdpovědětVymazat