čtvrtek 7. února 2013

Konečně slunečno

Včera bylo po dlouhé době krásně slunečno. A tak jsem toho využila a z rehabilitace jsem se šla protáhnout na Petřín...tam jsem přemýšlela, jestli mám zdolat svoji první letošní rozhlednu....no nakonec jsem nelezla a docela litovala. To samé bylo u věže katedrály...ale taky jsem to nechala na jindy. Přitom bylo vidět do daleka. No můžu jen litovat.
A taky mně bylo líto, že jsem s sebou neměla Oskara, určitě by si parádně začmuchal. Chtěla jsem se jít podívat k petřínským skalkám....ale je ostuda, že jsem je nenašla. A ač na Petříně jsem relativně často, nikdy jsem neměla to štěstí k nim dojít....prostě nevím jak k nim. Ale nevzdám to.





















a u nás na sídlišti byl ještě odpoledne sníh


1 komentář:

  1. Včera bylo nádherně! Po tak dlouhé době sluníčko... My už se obě tak těšíme na výlety! Pracuji v centru, tam po sněhu ani památky, a tady na kraji Prahy, ho je plno.

    OdpovědětVymazat