úterý 9. října 2012

Na houbách

Dneska jsem měla volno a tak jsem vyrazila s mamku opět na houby. A že jich bylo. Oproti minulému týdnu, kdy jsme houby hledaly, jsme tentokrát houbičky jen sbíraly. Ani jsme se moc nenachodily, padly jsme na plácek, kam jsme původně ani nechtěly jít.
Během hodiny a půl jsme naplnila každá koš vrchovatě a ještě pořád byla houba tuhle a támhle a ještě tady....Semtam jsme ještě některou sebraly, ale opravdu nebylo kam dávat. Košík měl pořádnou houbovou čepici a já ho sotva unesla. Už dlouho jsem tolik hub neviděla a zase jsem měla co dělat, abych zkrotila a dostala pod kontrolu svůj houbový amok. Jsem pokaždé jak v transu.....
Teď už jsou všechny zpracované něco jsem snědla, ostatní jsem opracovala do mrazáku. A mám "vymalováno", protože na houby strašně ráda chodím, ráda je sbírám, ráda je čistím a mrazák mám narvanej.

 PS. ale stejně jsou muchomůrky zelené a červené mnohem hezčí :-)


1 komentář:

  1. Panečku, to je úlovek! Taky houby ráda sbírám, ale nejím je. A přesně jak píšeš - taky dostávám houbový amok a sbírám a sbírám :-)
    To je snad jasný, že červené muchomůrky jsou nejhezčí :-))

    OdpovědětVymazat