neděle 14. října 2012

A zase ty houby

V pátek jsme se opět vydali do lesa na houby. I přes to, že mrazák praská v houbových švech a už se dovnitř nevejde ani klobouk. Potřebovala jsem na vzduch a po dvou dvanáctihodinových směnách v prostorách, kde není ani molekula čerstvého vzduchu je les to nejlepší místo.
Houby jsem ani moc sbírat nechtěla....jen pár do fleků a na zablafuňky.  A dopadlo to tak, že jsem přivezla zase plný koš. Takže bylo do fleků, do polívky a zbytek se suší.  A stačila jsem i fotit.






 
   




 

2 komentáře:

  1. To je nádhera! Asi nebudou z Prokopáku? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. z Prokopáku nejsou, tam na houby štěstí nemám.Jen na travnatých plochách rostou žampiony, ale ty nesbírám.
    Na houbách jsem byla kousek od Jevan v černokosteleckém lese.

    OdpovědětVymazat