čtvrtek 18. října 2012

Podzim

Příroda je už krásně vybarvená a tak je radost vyrazit si na prochajdu prosluněným podzimním dnem. Takovým, jaký byl například včera. To jsme se vydali do Prokopáku směrem k Řeporyjím, nakoukli do lomu, který už díky aktivnímu lomu vedle téměř zpoloviny zzmizel. Vzpomínala jsem na časy, kdy jsme sem chodili často s dětmi na jahůdky....už je to dávno pryč. I ta příroda už je jiná...skály se drolí nejen vlivem počasí, ale i díky hledačům trilobitů, tam kde bývalo pěkně, se hromadí odpadky. Nějak nechápu, jak je možné, že lidi nosí do údolí hromady bordelu, když kousek je sídliště a můžou to něco navíc  anonymně odložit do jakéhokoliv kontejneru. Hlava mi to nebere...























 
 







 
 
 

 
 
 
 
  


 




 
  


 



1 komentář:

  1. Krásný podzimní Prokopák, v neděli tam taky vyrazíme. O bordelu mi ani nemluv, já jsem tady na naší straně viděla i odloženou sedačku... Nechápu, jak se tam s ní někdo mohl táhnout!

    OdpovědětVymazat