úterý 19. srpna 2014

Zapřažená krása

je název výstavy, která je od zítra v Jízdárně Pražského Hradu. Dnes byla vernisáž a od 14 hodin bylo otevřeno pro veřejnost, takže jsem se tam jela podívat....přeci jen 50ti procentní sleva je sleva jako hrom, co si budeme povídat. Tak proč toho nevyužít.
Vystaveno toho bylo dost, kočáry, nosítka, chomouty, koňské postroje. Nevím, jestli jsou některé kočáry totožné s těmi, které byly před pár lety vystaveny ve Ctěnickém zámku...musela bych projít fotky. Až bude čas, určitě to udělám. Některé kočáry mi přišly jak pouťová cetka, jak byly pozlacené. Mně se spíš líbily takové jednoduché, nemám to "kočičí" zlato ráda, dokonce ani v kostelech, ty  mám radši taky takové obyčejné a čím starší tím líp. I v jednoduchosti je spousty krásy.



























1 komentář:

  1. Výstava vypadá nádherně. Mně dost zaujala ta nosítka :-) A oblečky na koně jsou také parádní.

    OdpovědětVymazat