úterý 12. srpna 2014

Kokořín

Jsem ostuda, zjistila jsem při hrabání ve fotkách, že výlet z 1. května jsem sem vůbec nedala. Opět jsme byli domluveni s kamarádem, že vyrazíme na výlet autem, takže jsme toho objeli docela dost.
První zastávkou byl Kokořín...tady už jsem kdysi byla zase s jiným kamarádem a smečkou našich hafanů. Takže žádné prohlížení hradu se nekonalo, jen zvenku a pak jsem hlídala psy. Tentokrát jsem šla na věž a trochu se porozhlédla dolů.
Ke hradu vedla pohodlnější cesta po silnici....ale to není nic pro mně. Já lezla raději po modré do kopce "cestičkou pro kozy".
















2 komentáře:

  1. Tak jsem si zas jednou prohlédla Kokořín. Díky Tvým fotkám:)
    My občas zajedeme do Kokořínského údolí a jen tak tam couráme...

    OdpovědětVymazat
  2. Na Kokoříně jsem už tak dlouho nebyla, ještě za svobodna :-) A ta Tvoje kozí cesta je nádherná!

    OdpovědětVymazat