čtvrtek 7. srpna 2014

Kanálnice

Jsem nejen klikařka, ale i kanálnice. Já totiž ze svých toulek tahám různé věci. Hlavně tedy šutránky, ten se mi líbí, tenhle taky, tamten by bylo škoda tady nechat....pomalu mám doma malý kamenolom. Kdysi jsem věděla u všech odkud jsou. Teď je jich tolik, že si to nemůžu pamatovat, ale o spoustě vím, odkud jsem je táhla a za jakých podmínek.
Taky tahám turistické známky, mám jich plnou krabici a nevím co s nimi...kamarád se směje, že v zimě budou dobrý do kamen :-) Ale nekupuji je všude, to bych přišla brzy na buben. Někdy se zaseknu a musím se proto spokojit jen s pohledem. Jo pohledy, ty schovávám už od dětství,  kdy jsem je cíleně sbírala. Teď si je kupuji jen na výletech....a taky ne všude, protože na některém místě je mi líto vyndat těch pár chechtáků a prostě se nepřesvědčím, abych si ho koupila, že budu doma pak litovat. A věřte, že lituju třeba za pár desítek minut. A ponaučení z toho?....vůbec žádné, příště to udělám znova.
Před pár lety jsem začala z výletů a zajímavých míst tahat kliky a sem tam i kanály. Takže jsem vlastně klikařka a kanálnice v jednom. Naštěstí jsem se spokojila jen s fotkama, kam bych proboha všechno to harampádí dávala :-)










5 komentářů:

  1. Wow... Nikdy by mě nenapadlo fotit kanály... Jsem rád, že jsou lidí s takto originálními nápady, jelikož sám kreativitou nehýřím...

    ... i přesto mám i já blog, kde se věnuji finančním základům. Pokud vás zajímá, jak se vyhnout finančním problémům, tak doporučuji navštívit můj blog. Věřím, že se něco přiučíte (pokud tedy nejste finanční profesionál ;) )

    OdpovědětVymazat
  2. Že jsi klikařka, to už vím. Ale že i kanálnice... :-) To by mě nikdy nenapadlo fotit kanály a přitom, jak tady vidím, jsou krásné a každý je jiný.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou super! Jsou jako razítka:)
    Ale už jsem se málem lekla, že se pořád hudruje na sběrače kovů, co způsobují pády nic netušících chodců do hlubiny - a zatím za tím vězí Jitka:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem přišla poděkovat za komentář a vidím, že nejsem výjimka a občas si říkám že ten Arabelin prsten, bych použila na odčarování, místo obráceně, hodně lidí touží věci mít, já se toužím jich zbavit a to jak to praktikuješ ty, je sběratelství moc hezké a skladné, kdo by věřil, že kanály, mohou být tak zajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou zajímavé, protože na těchto kulatých jsou znaky měst

      Vymazat