pondělí 10. února 2014

u kyjského rybníka

Tak do třetice si dáme z Kyjí prochajdu kolem rybníka. Byli jsme tu někdy v létě a měli jsme s sebou i Oskara. My "holky" jsme obhlídly kostel, kvůli kterému jsme sem vlastně všichni jeli. Bohužel kostel je obehnán zdí a vrata jsou zamčená. Otevřeno je jen o bohoslužbách.
A aby ani Oskar nepřišel zkrátka, od kostela jsme to vzali ke kyjskému rybníku.




















7 komentářů:

  1. Kostel je moc pěkný - jako hrad. A Oskar si výlet k rybníku jistě také pěkně užil. Vypadá tak spokojeně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však když zblejskne, že se pojede na výlet, blázní radostí. Jakmile začnu balit báglík, kontroluje, jestli dávám dovnitř i jeho misku na vodu, jestli beru futrál na fífák...a když ano, celou zbývající dobu do odchodu z bytu se motá pod nohama, abych ho náhodou nakonec nezapomněla doma :-)

      Vymazat
  2. :-)) jak vidím, všude je to stejné :-) Já se snažím balit tajně večer, protože ráno, jak to zmerčí, tak se ode mne nehne :-)) Stejně je to krásné, že ty naše hafíky výlety tak baví :-))
    Kostel vypadá opravdu jak hrad, je parádní!

    OdpovědětVymazat
  3. Teď jsem zjistila, že z Masaryčky tam jede vlak 9 minut! Což je super :-) A mám hned další naplánovaný výlet :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak tak studuji mapu, tak nejlepší je možná metro, což mě vůbec nenapadlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jela jsem na Černý most a tam 181 je to pár minut. Nebo se dá z Rajské zahrady, tam bus taky staví

      Vymazat
    2. Děkuji za vyčerpávající e-mail, hned jsem si ho vytiskla. Ty potvory chlupatý musím vidět :-)

      Vymazat