čtvrtek 6. února 2014

Kyje

Dostala jsem tip na docela pěkný výlet ....a to do Kyjí. S Oskarem jsme tam už byli před pár lety...to když jsem se tam jela podívat na kostel sv. Bartoloměje. Tenkrát jsme si udělali i pěknou prochajdu kolem kyjského rybníka.
Dnešní výlet byl sice bez Oskara, ale už teď vím, že se sem vrátíme. Ona to byla dneska taková rychloprochajda, ještě ráno jsem netušila, že někam pojedu. Ale vylezlo sluníčko, tak jsem se narychlo domluvila s mamkou a před dvanáctou už jsme stepovaly na Černém Mostě.
Cíl byl jasný....prohlédneme si kostel a pak se vydáme podél Rokytky za cvičák, kde mají být nutrie.
Byly jsme na ně připravené...já měla nasušené chleby a rohlíky, mamka vlekla za 40 káčé mrkvičky.
Od kostela jsme se vydaly dolů takovou silničkou....no spíš cesta to byla a pak kolem plotu takovou úzkou cestičkou. Vedle sice byla silnice, ale po té se nám nechtělo....skončily jsme v suchém poldru, takže jsme se škrábaly do stráně a pak zase dolů. To už jsme byly na nějaké louce a podél vody jsme  koukaly, kdy už se myšovci objeví. Připlulo pár kačen a pak najednou se říčka stáčela a my stály u nějaké tůně. No nic, musely jsme se vrátit a jít po druhé straně. Tam vede nějaká naučná stezka a k ní můžu říct jediné....prima tip na nějaký výlet. Kousek jsme ušly, ale po nutriích ani památky. Nakonec jsme se zeptaly paní co nás míjela a ta nás ujistila, že v tomto úseku žádné nejsou. Musíme se prý vrátit a jít k rybníku.
Ale i tak to byla prima prochajda. 






a takto vypadá papírový model z kamarádovy výstavy



















a nutrie nakonec byly taky

3 komentáře:

  1. Ty máš pokaždé tak povedené fotky... já na to prostě nemám oko :-(
    V Kyjích jsem snad nikdy nebyla a přitom jak vidím, vypadá to tam moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy - já se docela stydím. Máme to do Kyjí docela blízko a ještě jsme je nijak neprozkoumali. A o nutriích vůbec nevím. Jen loni na jaře jsme šli z Libně na nádraží Kyje v rámci našeho pochodu podél trati do Klánovic. A oblíbíli jsme si restauraci U Eriky na břehu rybníka. A občas si tam vláčkem zajedeme.

    OdpovědětVymazat
  3. Takže i na koníky na tvých procházkách došlo? Mám přírodu a zvířata ráda, přesto že v ní žiji, v poslední době se moc nevyskytuji ani na zápraží svého domu. Hezkou neděli Jitko.

    OdpovědětVymazat