středa 27. listopadu 2013

Útesy a hlubočepské jezírko

Na prochajdu k útesům jsem se vydala vloni někdy touto dobou. Prokopské údolí mám procourané křížem krážem, ale čas od času ještě najdu místo, kde jsem nebyla.
A právě na této procházce jsem objevila cestu, kde je připomínka na Jaroslava Foglara...kousek jsem prošla, ale pak se vrátila, protože cesta pokračovala vzhůru na Barrandov a tam já nechtěla. Chtěla jsem vidět pražské útesy, okolo kterých jezdí motoráček na Zličín.
Zastavila jsem se i u pohádkového jezírka v Hlubočepích...žije tam handicapovaný pár labutí....i když to nevím přesně, když jsem tam letos byla, byla tam labuť jen jedna.
Ještě projít pod mostem....pražským Semeringem na autobus a hurá domů.














vstup do jeskyně




k hlubočepskému jezírku jsme pokaždé chodili po silnici a u cedule odbočili vlevo. Byla to taková krátká, obyčejná cestička. Tentokrát jsem zahlédla lidi, jak v zatáčce jdou doleva. Šla jsem tedy za nimi a naskytla se mi parádní podívaná. Cestička vedla mezi strmými skalami a někde tam vepředu se objevilo jezírko.



















k této skále vás dovede ulice Pod útesy




2 komentáře:

  1. Zase pěkná procházka včetně stopování jiných výletníků :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tou úzkou cestičkou jsme také šli, ale obráceně :-) Labutě tam letos byly dvě.

    OdpovědětVymazat