čtvrtek 28. listopadu 2013

Střelecký ostrov

Včerejší slunečné počasí lákalo k nějakému výletu, tak jsem alespoň před cestou na rehabku bafla foťák s tím, že se půjdu podívat na Střelecký ostrov. Všechny stromy už jsou holé, ale i tak bylo na co se dívat.
Je tu všude spousta laviček, hřiště pro malé i větší děti, takže tu v teplém počasí bude určitě živo.
Mně ale vyhovovalo, že jsem téměř nikoho nepotkala...jen pár dělníků, kteří nakládali shrabané listí a odnášeli nahoru na most na korbu auta a tři "mládežníky", kteří se předváděli na lanové prolézačce určené tak do deseti let. Pozoroval je nějaký pán co tu nejspíš hlídal a jak jsem koukala, už k nim mazal.
Výtah jsem nevyužila, raději jsem šla po schodech




























5 komentářů:

  1. To my jsme výtah hned vyzkoušeli, ale čistě z průzkumnického pohledu.
    Např. na Brumlovce je jeden takový u přemostění Vyskočilovy ul. a ten je takticky zamčený...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tos mě předběhla :-) Na Střeleckém ostrově jsem byla minulou středu, když jsem šla od kamarádky a musela si provětrat hlavu. Mám tak příspěvěk v záloze a ona mi to vyfoukne :-)))
    Ostrov krásně prokoukl a říkala sem si, že by nebylo špatné tam vyrazit třeba na Štědrý den...

    OdpovědětVymazat
  3. Jen ho pěkně vlož, ostrov určitě vypadal jinak...ono stačí jiné počasí, víc listí, trochu jiný pohled a už jsou z toho zajímavé fotky.
    Na Štědrý den to nemusí být špatná prochajda, já se ráda o svátcích procházím třeba u Hradu nebo v uličkách Staré Prahy. Vánoce ráda nemám, zatím jsem v klidu, nic nechystám a vlastně ani nevím, jestli letos budu. Ale co vím jistě, v pondělí a na Štědrý den jsem v práci a od pátku do neděle vlastně pak taky. A ty dva dny přežiju :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak už jsem ho tam dala :-) Fotky máš rozhodně hezčí, máš na focení oko.
    Vánoce jsem milovala, když byl kluk malý, teď mě moc neberou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tam měla tu kýčovitou oblohu :-)) Jinak oko nemám, fotím tak, že bafnu foťák, namířím, cvaknu a hotovo.

      Vymazat