pátek 29. listopadu 2013

Janatův dvůr

Vůbec by mně nenapadlo, že něco takového v Praze je. Ale čas od času najdu inspiraci na stránkách Praga-Magica na zajímavou prochajdu.
V pondělí jsem si přečetla o zajímavém dvorku v ulici Karolíny Světlé. Nejlepší je, když vyrazím co nejdřív, dřív, než mi to vypadne z hlavy. A protože jsem se ve středu pohybovala poblíž, zašla jsem i sem.
Po pravdě, málokdy lezu někam do otevřených vrat, ale věděla jsem, že dvorek je sice soukromý, ale je přístupný. Jedině co mi vadilo bylo to, že za mnou tam přišli dva bezdomovci, ženská se tam rozvalila na schůdek a chlap si šel ulevit do jednoho rohu. A že tam toho měl.



















2 komentáře:

  1. Parádní dvorek, musíme se tam také podívat. Než si ho před těmi bezdomáči začnou zavírat.

    OdpovědětVymazat
  2. Pragu-Magicu mám taky ráda a chodím načihovat :-) A přesně jak píšeš, nejlepší je vyrazit hned. Pokaždé si myslím, že to si zapamatuji a vzpomenu si, no a ono samozřejmě nic.
    Dvorek vůbec neznám, je nádherný, kouzelný!! Postupně zjišťuji, že vlastně Prahu téměř neznám :-))

    OdpovědětVymazat