pondělí 20. května 2013

Jarní Petřínské skalky

Petřínské skalky jsem fotila někdy začátkem roku, kdy jsem se brodila do půl lýtek sněhem. A tak jsem byla zvědavá, jaké jsou na jaře. Můžu říct, že skalní městečko je pěkné i teď, celé jsem si to prošla, což v zimě bylo o hubu.
Skály jsou asi častým materiálem pro různé škrabaly, dokonce jsem viděla paní asi v mých letech, jak je skloněná ke skále a vesele si vyškrabává nožíkem nějaká moudra.


 

 
 

 
 







 
 





 
 
  

























3 komentáře:

  1. Prosím Tě, kde to tam na Petříně vůbec je? To neznám, určitě bych tam měla zajít.

    OdpovědětVymazat
  2. Skalky jsou až nahoře, nad tím dřevěným kostelíkem. Já tam poprvé šla od lanovky - směrem ke hvězdárně, přes růžovou zahradu, podél plotu a prvním vlezem vlevo na Petřín a tam hned taky doleva. Nad skalkami je vlastně část hvězdárny. (alespoň si to myslím.) A taky od skal je kousek ten bastion u Hladové zdi. Od bastionu se dáš nalevo, když jdeš zespoda. Posledně, jak jsem šla z Hellichovky, tak jsem došla ke stanici Nebozízek, okolo nějakého muzea pořád dál a dál směre vlevo, prošla Hladovou zdí, přes bastion, mrkla se z vyhlídky co je hned vedle a vlastně ujdeš ještě pár kroků a tam už jsou balvany. A Adélka by si užila pořádného čmuchání

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za vyčerpávající odpověď, už tuším, kde to je. K dřevěnému kostelíku stejně jít musíme, má novou Turistickou vizitku :-)

    OdpovědětVymazat