středa 15. května 2013

Na motýlech

Výstava motýlů ve Fata Morganě byla někdy od poloviny dubna. Pořád jsem měla dost času a ještě den před koncem jsem tam nebyla!
V sobotu pršelo a tak jsem si myslela, že je to super nápad, že skleník bude poloprázdný.
Pěkně jsem se zmýlila....bylo tu lidí plno, zato motýlů už pomálu. Naštěstí i tak je na co koukat a zklamaná jsem rozhodně nebyla.
No vlastně jsem byla pěkně naštvaná a vzteklá....ale na sebe....v týdnu jsem zjistila, že ve foťáku je plná karta a tak jsem venku průběžně mazala. Bez brejlí....a taky to podle toho vypadalo. Až ve skleníku jsem zjistila, že foťák je nějaký rozjebaný, místo jednoho snímku na mně pokaždé vychrlil hned tři a já zaboha ne a ne přijít na to, jak mu domluvit. To se mi povedlo až doma.








 








 



 





 





 




1 komentář: