čtvrtek 30. května 2013

Tutanchamon

Minulý týden jsem se vydala s dcerou na dlouho plánovanou výstavu o Tutanchamonovi. A měly jsme štěstí hned několikrát....první bylo počasí....bylo nádherně slunečno.
Další výhrou byl výběr hodiny....šly jsme na půl třetí a byl to ideální čas....ve skupince nás bylo tak dvanáct, takže všechno jsme si prohlédly bez nějakých strkanic, nikdo nepřekážel ve focení, nikdo se nemotal pod nohama. (vedoucí byla druhý den dopoledne a chytla ve stejnou hodinu dvě třídy puberťáků, které výstava nezajímala a podle toho se chovali).
Výstava se mi moc líbila a myslím, že je i hezky udělaná. Žádné teď se všichni podívejte nalevo...zde je....napravo vidíte....nic takového. Každý si určuje, co chce vidět dřív co později.
A jak to probíhalo? Po označení vstupenek, jsme si odložily v šatně bundy a batůžky, samozřejmostí byl zákaz jídla a pití. Fotit se smělo...ale jen bez blesku....to mně docela mrzelo, protože místo výstavy bylo potemnělé a exponáty nasvícené. Ale když jsem pak prohlížela fotky, jsem spokojená...něco se sice nepovedlo, ale spousta je jich dobrých.
Každý jsme vyfasovali sluchátka a ovladač, kde jsme si u označených exponátů mohli vyslechnout povídání. To bylo super, protože jsem chodila tam, kde nikdo zrovna v tu chvíli nebyl a měla jsem na prohlížení a focení klid.
Výstava mně ohromila velikostí pokladu....když to přeženu....všude samé zlato.






 

















další fotky pokladu jsou na http://forum-pod-psa.uvadi.cz/viewtopic.php?f=5&t=194&start=330 stačí jen trochu srolovat dolů

1 komentář:

  1. Nádherné fotky! O Tutanchamonovi jsem přečetla vše dostupné, starý Egypt miluji. Na této výstavě jsem byla před pár lety v Brně, se synem jsme si udělali výlet vlakem, to jsme vidět museli! :-)

    OdpovědětVymazat