sobota 25. května 2013

Noc kostelů 1.

Každoročně chodím na Noc kostelů a ani letos jsem nevynechala. Jen jsem jich nestihla tolik jako v minulých letech...nejspíš stárnu a to běhání mně zmáhá. Ono taky po třech dvanáctkách na nohou není divu.
Naplánovala jsem si na včerejšek takové, kde se lezlo do věží ke zvonům nebo do sklepení. Nakonec to ale nevyšlo podle mých představ, Téměř všechny zajímavosti probíhaly ve stejný čas a to se nedalo stihnout.

Prvním kostelem byl kostel ve Střešovicích....i tady se lezlo do věže....já tady ale byla někdy po obědě, kdy jsem šmejdila u střešovických skal. Tak jsem alespoň nahlédla dovnitř a prošla si zahradu.

Kostel sv. Norberta








dalším v pořadí byl Týnský chrám. Myslela jsem, že tu bude vidět něco víc než jen běžně....nebylo






 

pokračovala jsem ke kostelu sv. Jakuba...byl ještě zavřený, tak jsem alespoň nakoukla




na náměstí Republiky vlezla do kostela sv. Josefa




1 komentář:

  1. Prošla jsi krásné kostely! Já se přiznám, že jsem na Noci kostelů ještě nikdy nebyla... Fotky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat