pátek 18. července 2014

Starý Bernštejn a Jestřebí

Konečně jsem se dostala na chvíli k fotkám z výletů. Těch bylo na to, že jsem měla pocit, že jsem pořád v práci, docela dost. Jen čas, abych sem něco dala, ten jsem neměla. Z hrůzou jsem zjistila, že naposledy jsem sem dala výlet někdy z dubna.
Starý Bernštejn a Jestřebí jsme navštívili někdy začátkem května. opět jsem měla možnost jet autem a tak jsme za jeden den stihli míst několik. Není to takové, jako když jedu sama, to mám vždycky v jeden den jen jeden cíl. Takhle jedeme skoro bez cíle.....jen se vybere směr a po cestě navštívíme co se nám líbí.
Na Bernštejn jsme se drápali kvůli výhledu. Já si samozřejmě chtěla prohlédnout i zbytky hradu, ale měla jsem smůlu. Bylo zamčeno a nechtělo se nám otravovat hradního pána, který měl zrovna oběd.
I tak ty panoramata stály za to :-)








další zastávkou bylo Jestřebí. Skála je přímo nad hřbitovem a protože na hřbitovy chodím ráda, zavítali jsme i sem.









ten šutr, ve skutečnosti Spící panna, mi dal zabrat...nepokořila jsem ho




7 komentářů:

  1. Moc pěkná místa - ani na jednom jsem nebyla, Jestřebí jsme nějak vždycky minuli..
    Jen jsem nepochopila tu fotku se Spící pannou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spící panna se jmenuje Lysá skála a chtěli jsme na ni vylézt. Jenže na ni nevede žádna cesta. Musi se lézt po skále a ja to v pulce vzdala protoze jsem se bála že dolů bych neslezla. Kamarád tam vylezl a udělal nějake fotky, abych viděla o co jsem přišla. Ted jsem zase pryc , pak už jdu do prace, takže fotky budou později

      Vymazat
    2. Aha, našla na mapě - další pěkný kopeček! Díky.

      Vymazat
  2. Ani já jsem tam Jitko nebyla a je mě to líto proto, že již ani nebudu, kdybych věděla jak to najít na Earthu, tak se tam dojedu podívat alespoň prstem po mapě ale nemohla jsem to podle názvu najít?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Earht taky koukám, ale tohle jsem tam nehledala. Ta Lysá skála je nedaleko Jestřebí, tam odtud jsme ji viděli a proto jsme na ni chtěli

      Vymazat
  3. Taky jsem na žádném z těch míst nebyla :-( Přitom vypadají naprosto úžasně a fotogenicky.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná místa prošel jsem je na vandru z Úštěka do Doks,Ronov a severní Helfenburk jsou takymoc pěkné.

    OdpovědětVymazat