neděle 27. července 2014

Když si chlapi hrajou...

...to je název výstavy, kterou připravil v mělnickém muzeu kamarád. Už vloni tam měl výstavu papírových modelů rozhleden a majáků a já tam měla několik obrázků ubrouskové techniky na lékařských špachtlích :-)
Letos je to mnohem větší a kromě papírových modelů jsou tam modely dřevěné, modely aut a letadel, autodráhy a bůhví co ještě.
Na vernisáž jsem se nedostala a tak jsem  tam jela o pár dnů později.











 


5 komentářů:

  1. To já bych ráda viděla ty obrázky na špachtlích - u nás se od dob našich holek říká "klacíky na á"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až zlikviduju všechny výletní resty, tak jsem nějaké špachtiličky dám

      Vymazat
  2. Papírové modely neskutečně obdivuji. Ráda jsem si je prohlížela v ABC, ale nikdy jsem takový složitý nedala dohromady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já kdysi lepila s bráchama, ale tohle je naprosto něco úžasného. Navíc kamarád si spoustu věcí kreslí sám a pak dává model dohromady. Letos mně uvrtal do malého jednoduchého mlýnku, tak jsem to po letech zkusila. Možná by mně to bavilo, ale prd na to vidím.

      Vymazat