středa 23. října 2013

Jinočany a z Řeporyj k nám :-)

Téměř letního počasí jsem chtěla využít  na pořádný výlet. A kam jet? No přeci někam po oblíbené trase do Berouna. Už jsem se začala chystat, sbalila vodu, něco k zakousnutí a ještě se mrkla, v kolik, že nám to jede vlak. Než se mi načetla stránka, vyslechla jsem si v rádiu, že touto tratí nic nejede, že je tam nějaká nehoda.
Narychlo jsem vymýšlela, kam tedy vyrazit. Bylo už k poledni, takže na nějaký dlouhý výlet to nebylo...přeci jen, mám před sebou zase tři dvanáctky.
Nakonec jsem vybrala Jinočany....nic tam ale není...to jsem věděla. Ale stojí tam hned u autobusové zastávky karlštejnská figura, co mi chyběla. Taky tam mají podle mapy rybník, ale k němu by se muselo po silnici a to jsem nakonec vzdala. Takže se jelo skoro hned zpátky, vystoupili jsme v Řeporyjích a prošli horem Prokopského údolí k nám na sídliště.
Nalokala jsem se svěžího vzduchu, nahřála sluníčkem a  snad načerpala trochu energie do práce.

















1 komentář:

  1. Výlet byl možná narychlo, ale dopadl skvěle a máte nejen ulovenou figurku, ale i nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat