středa 2. října 2013

Hostibejk

Hostibejk je zajímavý kopec kousek od kralupského nádraží. Byl cílem našeho sobotního výletu. Vzali jsme to ještě k místnímu kostelu a pak po nepočítaně schodech nahoru. Na skále je altánek a je odtud pěkně vidět na celé Kralupy. Já vlezla do altánku a tam seděl chlap s morčetem a igelitkama...evidentně nějaký bezdomovec. A hned začal..to je strašný, furt se sem couraj lidi, já jsem tu nejradši sám. A tak jsem si pro změnu polohlasně říkala odpovědi a přitom fotila. Nakonec nám říkal, že je sice hezky, ale už v neděli že bude pršet. A víte proč?...protože prý ženský v Praze o víkendu mejou okna, ta voda se prý sráží, vytvoří mraky a kvůli nim pak prší.
Takže vy, které jste z Prahy.....nemyjte okna!!!!
Na kopci jsou kromě altánku i pěkné skály.



















3 komentáře:

  1. Na Hostibejk se taky chystám, má totiž Turistickou vizitku :-) A ještě nám chybí i kralupská, nenašli jsme totiž informační centrum. Fotky máš nádherné, vyšlo perfektní počasí!
    Vzhledem k tomu, že já myji okna dvakrát za rok, tak předpoklám, že v Kralupech téměř neprš :-))

    OdpovědětVymazat
  2. informační centrum je kousek od nádraží, myslím, že jsem okolo něj dokonce šli...nebo to bylo jinde?
    jinak vizitku by ti určitě prodal ten bezdomáč s morčetem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já si přeci jen zajdu do toho infocentra :-)

      Vymazat