středa 16. října 2013

Jen tak za humny

Počasí je všelijaké, jen ne takové, abych se sebrala a vyrazila na nějaký pořádný výlet. Tak se musím spokojit alespoň s prochajdou tady u nás.

Oskar a Corinka

 

ještě pořád kvetou








 


naše sídliště


máváme Adélce :-)

6 komentářů:

  1. :-))) také máváme! :-)) Krásné fotky a Oskárek opět tak perfektně pózuje!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné barvičky. A zaujaly mě také ty stopy - kůň stopoval kolo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. je to možné, máme tady v terénu policejní koně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Prahu neznám, podle fotek si myslím, že je to tam, jak píšeš u vás, docela hezké místo k životu a Oskárek je tam určitě spokojený. Taková mě povědomá krajinka, na druhé fotce, mě připomíná dětství a hrátky na podobném kopci, co jsme mu říkali Úhor.

    OdpovědětVymazat
  5. já doufám, že to ještě spoustu let vydrží, i když se kolem nás staví jako o život. Máme tu pod sídlištěm ještě několik polí a luk, ale kdysi před lety jsem viděla nějaký plán na netu a tam bylo všechno zastavěné. Ale jak píšeš, je tu hezky, do přírody je opravdu kousek a pořád je tam něco k vidění. A do města je to tak 20 minut autobusem a metrem. Záleží kam chci jet...třeba zrovna do práce mi cesta trvá téměř hodinu a půl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a na té druhé fotce....to jsou Hemrovy skály....pozůstatek sopečné činnosti

      Vymazat