neděle 9. června 2013

Oskarova abeceda

A - tak třeba agility. Lítat přes překážky, to mně bavilo. Hop, hop, oběhnout, podlézt, prosvištět přes kladinu, vylítnout na áčko a hurá do tunelu, odběhnout za kámošema....panička nestíhala a často mi to kazila. Teď už neběháme, není na to čas, ale jsem rád, že jsem si to zkusil..
B - Bojásek....tak to sem já. Mám panickej strach z různýho rámusu. Okolo vánoc si se mnou páníčkové docela užijou...dostat mně ven je síla. Jakmile práskne nějaká petarda, mám packy na ramenou a peláším pryč.Vlastně to ani nemusí být petarda ....stačí když někde hrajou tenis...
C – tady mně nic nenapadá, ale co není, to může být později… tak přeci jen něco…cestovatel…no jasně, to jsem…cestujeme hodně, skoro každý týden někam vyrážíme….autobusem, vláčkem, někdy se svezeme autem. Ale hlavně pěšky….je pořád co objevovat….
Č - česání...no abych pravdu štěknul, to sem moc rád neměl. Tahalo to a musel sem být dobu v klidu. Ale už sem přišel na to, že si u toho můžu schrupnout a je to docela příjemný. A navíc dostanu za odměnu nějakou ňamku a to taky není k zahození...
D – drápy…mám dvoubarevný…tmavý a bílý…ale mně je to fuk, hlavně, že s nima můžu hrabat na poli myšky. A taky s nima drápu paničku, když něco potřebuju. Ale každou chvilku mi je nechají ostřihat…prý moc cvakám na linu…no jeden se nezavděčí… A taky mně napadají dárky…ty dostávám často…
Ď - ďábel, to jsem prý taky já. Nevím sice jak vypadá, ale když to říká panička, tak to asi bude pravda…
E - Élišky …to jsou dvě chlupatý potvory, co bydlí pode mnou. Blafaj tak, že se otřásá celej barák. A někdy to svedou lidi na mně…ale já moc neštěkám…jen když mám radost…
F- to jsou třeba frisbíčka. Těhle kulatejch nesmyslů mám spoustu…pár sem jich sice zničil, ale to byly jen takový obyčejný. Pak mi panička koupila pořádný soutěžní a ty jsou furt jak nový. A taky mně napadaj frolíci…ty jsou taky kulatý a mooc dobrý… ale ty dostávám jen někdy a za odměnu.. Ale hlavně forum, tam jsme doma, tam je naše "nová rodina"
G – tady je to jednoduchý. Granulky….některý jsou dobrý, některý hnusný. Mám je každý den, ale maso je maso. To je jasný….
H – hračky…mám jich spoustu, protože si hrozně rád hraju. Míčky, plyšáci, lítací talíře, přetahovadla…to jsou moje poklady. A občas i nějaké autíčko…to si půjčím od malého dvounožce..
CH – chlupy…těch mám tolik, že bych je mohl rozdávat naháčům. Panička se mi o kožich stará a každou chvilku mně vyčesává…pokaždé vyčeše několik kartáčů a tomu co z kartáče sundá, říká křečíci….někdy vyčeše i 10 křečků..
I Irlinka…bez ní bych nebyl v týhle rodině. Byla pejskem, kterého měli moji dvounožci v předvýchově…no a pak se rozhodli, že si pořídí mně…to jsem rád, že si vybrali právě mně…
J – třeba jaro….začíná být teplo, svítit sluníčko a my vyrážíme více do přírody. A taky mám narozeniny a to není k zahození…dostanu dortík, různé pamlsky a nějakou tu hračku
K – tady mně napadá klobouk….ten co měl pes Michal, co mi ho občas půjčí na focení a kterej s náma vyráží na výlety… A nesmím zapomenout na kameny…na ty je ujetá panička….
L –Lassie…pořád tak na mně volají…ale já přece nejsem žádná kolie… A taky lesy…moc rádi do nich chodíme…. A louže…každou chvilku nějakou potkám a nechám se od ní ukecat, abych zjistil kolik je v ní vody…prý se s nimi nikdo nechce moc kamarádit…
M – no jo, tady je to jasný…myšové… dva chlupatý činčilí hajzlíci, který mně zloběj, tahaj mně za chlupy a koušou do fífáku.
N – Netíci, kamarádi z internetu, se kterými jezdíme na různé výlety….Renda, Nikoušek, Nanynka, Bára, Roník, Bobiš, Míťa, Riči, Matyn, Idík, Bambi  Pegynka, Jimís a Wendička. A samozřejmě Michal s Pretinkou
Ň - různé ňamky…třeba smradlavá sušená střívka, prasečí uši a různé jiné fujtajblíky…ale třeba i piškotky, masíčko a další bašty, kterýma se cpou dvounožci a já jen čekám co jim upadne nebo co si ukradnu…
O - Olympia a Opavia ....moje sestřičky. A taky okno, ze kterýho pozoruju šrumec ve dvoře...hlavně psí kamarády
P - přátelství ...to je pro mně dost důležitý...a jsem rád, že máme s paničkou pár psích i lidských přátel, na které se můžeme kdykoliv obrátit…. Taky prochajdy…těch si užívám docela dost..
Q - docela pěkný písmenko...taky má ocásek, ale do pejska má daleko
R – rohlíky….klidně zblajznu i suchej. Taky rámus…ten ale nemusím, to se bojím….
Ř – ukradenej řízek bylo první co mně napadlo….občas mám to štěstí, že je panička nepozorná a já zblajznu její večeři…
S – tady mně napadne Strom s velkým S….Velký Netík jako symbol velkého přátelství lidí a pejsků, co se poznali díky internetu
Š – šerif Michal který už bohužel lítá po Nebeské louce… a taky mně napadá štěstí…že jsme byli loni v pravou chvíli na správném místě… A šutry, co si je panička tahá domů z různých výletů..
T- Tlapky …tak se jmenujou naše společné psí výlety. A taky třeba tenisáky…těch mám strašně moc a pořád sem s nějakým připravenej….neustále je plivu paničce pod nohy a čekám až mi je kopne zpátky….
Ť –Ťunťa … tak to nejsem, do všeho se hrnu s ohromnou radostí
U – sušené prasečí uši…to vám je dobrota…no občas mně sice proženou, ale alespoň se podívám v noci ven…
V – voda a výlety…oboje mám rád..a taky váleníčko na posteli
W- no přeci naše webové stránky, naše forum index.php
X – písmenko písmenko, na tebe nic nevím…
Y- ty seš na tom stejně jako X, taky mně nic nenapadá…
Z -  Ze Zlaté hvězdy...tam sem se narodil, jooo to byly časy, všude plno malejch kámošů, se kterýma jsme vymýšleli spoustu lumpáren...třeba jak zlikvidovat všechno ve skleníku
Ž – žrout, to asi jsem….vážím jako dvě normální šeltičky. Ale panička to hlídá a prý jsem konečně něco málo zhubnul… Jo a žárlení…žárlím na malého dvounožce…




2 komentáře:

  1. Dobrý den, Jitko, napište mi, prosím, svoji adresu na mail praha-pariz@seznam.cz, abych Vám mohla poslat tu "putovní erotiku" :-)
    Hana Fialová / Praga Magica

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná abeceda, výborný nápad. A koukám, že se Oskárek doma pěkně naběhá :-)

    OdpovědětVymazat