neděle 23. června 2013

Na čumendě na Berounsku

Letos je to s výletováním špatné, vlastně jsem skoro nikde ještě nebyla. Už mám docela velký absťák a tak jsem vyrazila včera obhlídnout Berounsko, jestli se tam po povodních dá jezdit se psem. Jela jsem bez Oskara, bála jsem se, aby tam něco neolizoval, protože dva týdny byl na antibiotikách.
Vylezla jsem v Srbsku a šla po silničce podél vody do Karlštejna. Jindy bych to brala jako výlet nic moc, protože se šlo téměř celou cestu po silnici, ale já jela za konkrétním cílem....asi uprostřed cesty stojí reflektorová věž bývalé Petzoldovy vápenky. Její dny už jsou dávno sečteny, kdoví, kolik dnů jí ještě zbývá do doby, než se rozpadne.
Ale cestu lemují skály, takže jsem byla ve svém živlu. Dokonce skálu na protějším břehu Berounky jsem celouo viděla poprvé....z vlaku z ní nic vidět není. Překvapilo mně, jak je pěkná.











 









1 komentář:

  1. Věžička je nádherná!! Po silnicích taky nerada chodím, i když teď už se cyklisté rozmohli i na turistických cestách... Nebo spíš z turistických udělali cyklistické.

    OdpovědětVymazat