pondělí 17. června 2013

Když se mozek přehřeje

Člověk je věčně nespokojený tvor. Nedávno byla taková zima, která se k jaru vůbec nehodí, poté pršelo, pak velká voda, lidi brblají, nic jim není po chuti. Teď je pro změnu vedro, že by psa nevyhnal....a tak místo nějakého výletu jsem zalezlá doma a brblám taky. Nemám tyhle teploty ráda, mně by stačilo kdyby klidně pršelo, ale přitom bylo teplo a slunečno, brala bych snad i teplo se sněhem dohromady. A samozřejmě sluníčko...ale kdyby mizera tolik nepálilo. A tak doufám, že se na víkend ochladí a my konečně letos někam vyrazíme. Probírala jsem se fotkama a zjišťuji, kolik výletů a pěkných míst jsme stihli vloni touhle dobou ...a je to k vzteku.
A když je tak, jak je dneska, to se snad i mozek přehřeje a pak sem člověk šoupne i tyhle fotky....nejsou naštěstí letošní...to jsem kdysi hrabala co bych tak vyhodila a narazila jsem na jeptišku...takhle oháknutá šla kdysi dcera na nějaký karneval.
A tak jsem se do něj navlíkla, popadla Oskara, jako že s ním půjdu ven. Došla jsem k výtahu a pak mně dcera začala hecovat, že ven bych tak určitě nešla....bylo vedro zrovna jako dneska, myslela jsem, že venku nikdo nebude a tak jsem vyrazila....samozřejmě mně pár lidí vidělo :-)

 



 

 


1 komentář:

  1. :-)))) Krásně jsem se pobavila :-) Nejdřív jsem myslela, že je to "opravdická" jeptiška, a hned jsem se chtěla ptát, kdes jí ulovila, že jsem ještě jeptišku venčit neviděla :-)
    Co na to říkal Oskárek? Vypadá to, že mu Tvé nové zaměstnání v hábitu ani nevadilo :-)
    Dceru jsi hezky "přečůrala, když jsi v tom vyrazila :-)

    OdpovědětVymazat